შეკვეთის გაფორმება და გადახდა
როგორ გავაფორმო ონლაინ შეკვეთა?

შეკვეთის განთავსება შეუძლია მხოლოდ დარეგისტირებულ მომხმარებლებს. რეგისტრაციისთვის დაგჭირდებათ ელექტრონული ფოსტის მისამართი და საკონტაქტო ტელეფონის ნომერი. სასურველი პროდუქციის შერჩევისა და კალათაში დამატების შემდეგ შეძლებთ შეკვეთის გაფორმებას.

როგორ გადავიხადო შეკვეთის საფასური?

ონლაინ შეკვეთის ღირებულების გადახდა შესაძლებელია ნებისმიერი VISA, MasterCard, AMERICAN Express, დომინოს ლოიალობის ან სასაჩუქრე ბარათით. უნაღდო ანგარიშსწორებისთვის დაგჭირდებათ ინვოისი, რომლის მიღებას შეძლებთ თქვენს მიერ მითითებულ ელექტრონული ფოსტის მისამართზე შეკვეთის გაფორმების პროცესში. 

შემიძლია ღირებულების გადახდა ნაღდი ანგარიშსწორებით კურიერთან?

არა, გადახდა შესაძლებელია მხოლოდ VISA, MasterCard და AMERICAN Express, დომინოს ლოიალობის ან სასაჩუქრე ბარათებით ან უნაღდო ანგარიშსწორებით

შემიძლია შეკვეთის ღირებულება გადავრიცხო თქვენი ბანკის ანგარიშზე

დიახ, ონლაინ გაყიდვების მენეჯერებს უნდა მიმართოთ. გთხოვთ, დაგვიკავშირდით მოთხოვნის დაფიქსირებისთვის 032 2 50 50 50

შემიძლია პროდუქციის შეძენა განვადებით?

დიახ. ჩვენ ვთანამშრომლობთ რამდენიმე ბანკთან. განვადების გაფორმება შესაძლებელია TBC Bank, Bank of Georgia, Credo ბანკებთან.

თიბისი ბანკის განვადების პირობების ბმული.
საქართველოს ბანკის პირობების ბმული.
კრედო ბანკის განვადების პირობების ბმული.

მიწოდების სერვისი
ონლაინ შენაძენის მიწოდების ღირებულება თბილისში

თქვენ გეკუთვნით უფასო მიწოდება იმ შემთხვევაში, თუ შეკვეთა არის:

• 100 ლარზე მეტი ღირებულების 50 კგ.- მდე

• 500 ლარზე მეტი ღირებულების 1000 კგ.-მდე

შეკვეთის მიწოდების ღირებულება, რომელიც არ აკმაყოფილებს ზემოთ აღნიშნულ პირობებს ითვლება ინდივიდუალურად შეკვეთის გაფორმების დროს, პროდუქციის გაბარიტული ზომიდან გამომდინარე. უფრო დეტალურად გაეცანით ბმულზე

ონლაინ შენაძენის მიწოდების ღირებულება საქართველოს მასშტაბით
მიწოდების ღირებულება რეგიონებში ითვლება ავტომატურად შეკვეთის გაფორმების დროს, ადგილმდებარეობის, პროდუქციის წონისა და მოცულობიდან გამომდინარე. მიწოდების ვადა 3-დან 5 დღემდე შეადგენს.
რამდენს შეადგენს მიწოდების ღირებულება ჰიპერმარეტებიდან?

ჰიპერმარკეტებიდან უფასო მიწოდების სერვისი მოქმედებს იმ შმეთხვევაში თუ შესყიდვის თანხა შეადგენს 1500 ლარზე მეტს 1000 კგ-ზე ნაკლებს. უფრო დეტალურ ინფორმაციას შეგიძლიათ გაეცნოთ ბმულზე

შედის თუ არა მიწოდების სერვისში სართულზე ატანა?

არა, სართულზე ატანა არ შედის ღირებულებაში. ყველა შეკვეთის მიწოდება ხორციელდება სადარბაზომდე/ჭიშკრამდე. სართულზე ატანის ღირებულება გამოითვლება ინდივიდუალურად, სხვადასხვა პარამეტრებიდან (ლიფტის არსებობა, სართულისა და შეკვეთის წონიდან) გამომდინარე. დეტალური ინფორმაციისთვის, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ 032 2 50 50 50

შეკვეთის თვითგატანა
როგორ მივუთითო ფილიალი თვითგატანისთვის?

შეკვეთის გაფორმების გვერდზე გადასვლისას მიუთითეთ მიწოდების მეთოდი "მაღაზიიდან გატანა", სიიდან აირჩიეთ სასურველი ფილიალი და გააგრძელეთ შეკვეთის გაფორმება. თვითგატანის პუნქტებს გაეცანით შემდეგ ბმულზე

შემიძლია გაფორმებული შეკვეთის გატანა სხვა ფილიალიდან?

თქვენი შეკვეთის განატა შესაძლებელია მხოლოდ იმ ფილიალიდან, რომელზეც გაფორმდა შეკვეთა. ფილიალის შეცვლისთვის გთხოვთ დაგვიკავშირდით 032 2 50 50 50

ვერ ვუთითებ ფილიალს თვითგატანისთვის, რა მოვიმოქმედო?
თუ შეკვეთის გაფორმებისას არ გაქვთ თვითგატანის მეთოდის არჩევის საშუალება, ე.ი. შერჩეულ პროდუქციაზე ვრცელდება მხოლოდ მიწოდების სერვისი.
მნიშვნელოვანია!
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, თუ შეკვეთილი ნივთები განლაგებულია სხვადასხვა ფილიალში, შეკვეთის შეგროვების ვადა იზრდება, თვითგატანა იმავე დღეს ვერ შესრულდება. ამ შემთხვევაში ჩვენი წარმომადგენელი დაგიკავშირდებათ დეტალების დაზუსტებისთვის.
პროდუქციის დაბრუნება
რა შემთხვევაში შეიძლება პროდუქციის დაბრუნება?
პროდუქციის დაბრუნება შეგიძლიათ იმ შემთხვევაში თუ პროდუქციას გააჩნია ქარხნული წუნი (რომელშიც არ იგულხმება მექანიკური დაზიანება), ან იმ შემთხვევაში თუ შეკვეთის ფორმირების დროს ჰიპერმარკეტმა დაუშვა შეცდომა, რის შედეგადაც მიიღეთ არასწორი მოდელი ან/და არასწორი მახასიათებლების მქონე პროდუქცია
რამდენი დღის განმავლობაში შეიძლება პროდუქციის დაბრუნება?
პროდუქცია ექვემდებარება დაბრუნებას ყიდვიდან 14 დღის ვადაში, იმ შემთხვევაში თუ არ არის დაზიანებული პროდუქციის შეფუთვა, შენარჩუნებული აქვს სასაქონლო იერსახე, სამომხმარებლო თვისებები, ბჟენები, ქარხნული იარლიყები
რომელი პროდუქცია არ ქვემდებარება დაბრუნებას?

• სანიტარული, პირადი ჰიგიენის ნივთები, პარფიუმერული და კოსმეტიკური პროდუქცია;

• ტეკსტილის პროდუქცია და დეკორატიული ნივთები (მათ შორის საახალწლო აქსესუარები);

• საკაბელო პროდუქცია (მავთულები, გაყვანილობა, კაბელები და ა.შ);

• სამშენებლო მასალები, ისეთი როგორც ფერდაყენებული საღებავი; აზომვითი პროდუქცია (ლინოლეუმი, ნოხები და სხვა);

• ჭურჭელი და სამზარეულოს ატრიბუტიკა;

• საყოფაცხოვრებო ქიმიის პროდუქცია;

• ბაღში: მცენარეები, პესტიციდები, აგროქიმიკატები და ნიადაგი;

• სპეცტანსაცმელი და დასვენებისთვის განკუთვნილი ნივთები;

• საკანცელარიო ნივთები, სათამაშოები. პროდუქცია ნადირობისთვის, პიროტექნიკა და ა.შ.

• ფილა (კაფელი, მეთლახი, კერამოგრანიტი და სხვა), ლამინირებული იატაკი, პარკეტის დაფა, პარკეტი, ვინილის საფარი;

• ჩამოფასებული პროდუქცია.

რა ვადაში განხორციელდება თანხის დაბრუნება?
თანხის დაბრუნება დამოკიდებულია მოთხოვნის დამუშავების სიჩქარეზე. ძირითადად დაბრუნების ვადა შეადგენს 3-დან 5 სამუშაო დღემდე.
რა საბუთებია საჭირო დაბრუნების გაფორმებისთვის?
დაბრუნების მოთხოვნის გაფორმებისთვის დაგჭირდებათ ჩეკისა და პირადობის დამადსტურებელი საბუთის წარსდგენა
ვის მივმართო დაბრუნების გაფორმებისთვის?
დაბრუნების მოთხოვნის გთხოვთ მიმართოთ მომხმარებელთა მომსახურების განყოფილებას ჩვენს ჰიპერმარკეტებში და შეავსოთ დაბრუნების აქტი
ზოგადი კითხვები
პირადი კაბინეტი
რეგისტრაციის შემდეგ თქვენ გადადიხართ პირად კაბინეთში, რაც ინდივიდუალურია ყველა მომხარებლისთვის. აქ თქვენ გაქვთ საშუალება გაეცნოთ შეკვეთების ისტორიას, შექმნათ სურვილების სია, გამოიყენოთ პროდუქციის შედარების ფუნქცია ან გააუქმოთ შეკვეთა. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, შეკვეთის განთავსება შეუძლია მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
კონტაქტი

სამუშაო საათები: ყოველდღე - 9:00 - 22:00

ჰიპერმარკეტების მისამართები:
East Point, Tvalchrelidze #2
Dighomi, Georgian-American Friendship Ave#25

☎ საკონტაქტო ტელეფონი: 032 2 50 50 50

✉ ჰიპერმარკეტები: [email protected]

✉ ონლაინ მაღაზიის განყოფილება: [email protected]

✉ კორპორატიული და საბითუმო გაყიდვების დეპარტამენტი: [email protected]

დამატებითი სერვისი

ჰიპერმარკეტი დომინო გთავაზობთ დამატებით სერვისებს:

3D დიზაინი - ჩვენ ჰიპერმარკეტში შეგიძლიათ ისარგებლოთ, დიზაინერის უფასო მომსახურეობით. უფასო მომსახურეობაში შედის: აბაზანა-ტუალეტისთვის თქვენთვის სასურველი ინტერიერის შერჩევა ასევე გარე ფასადის დიზაინისა და ლამინატის დიზაინის შერჩევა.

სადურგლო მომსახურება - ჩვენ ჰიპერმარკეტში შეგიძლიათ ისარგებლოთ სადურგლო მომსახურეობით.

მომსახურეობაში შედის:

- დსპ-ს დაჭრა (ერთი გაჭრა) - 1, 25 ლარი (ცალი)

- დსპ-ს დაჭრა (8-ზე მეტი გაჭრა) - 10 ლარი (ცალი)

- ხის დაჭრა (ერთი გაჭრა) – 2.50 ლარი (ცალი)

- დაჭრა (ლარტყი ვაგონკა) – 0.50 ლარი (ცალი)

- დაჭრა (დაფა იატაკის ძელი) – 0.75 ლარი (ცალი)

- სამზარეულოს ზედაპირზე, ნიჟარის ადგილის ამოჭრა - 15 ლარი (ცალი)

- საკეტისთვის ადგილის ამოჭრა - 15 ლარი (ცალი)

- კარის გამოქვედება - 5 ლარი (ცალი)

მცენარეების გადარგვა - ჩვენ ჰიპერმარკეტში შეგიძლიათ ისარგებლოთ მცენარეების გადარგვის მომსახურეობით. შეარჩიოთ თქვენთვის სასურველი მცენარე, ქოთანი, მიწა და ჩვენი მებაღე დაგეხმარებათ მცენარეების გადარგვაში. გადარგვის ღირებულება დამოკიდებულია მოცულობაზე.

საღებავის ტონირება - ჩვენ ჰიპერმარკეტში შეგიძლიათ ისარგებლოთ საღებავის ტონირების მომსახურებით. თქვენთვის სასურველი ფერის დასმა ინტერიერის საღებავის ასევე გარე ფასადის და ზეთოვანი საღებავის სასურველ ტონალობაზე დაყენება.

დამატებით სერვისთან დაკავშირებით კითხვების არსებობის შემთხვევაში გთხოვთ დაგივკავშირდეთ 032 2 50 50 50

ლოიალობის ბარათი

ლოიალობის ბარათის გატარებისას თქვენ გიბრუნდებათ გადახდების განაკვეთის შესაბამისი თანხა (იგივე ქულა), რომლის დახარჯვასაც შეძლებთ ჰიპერმარკეტ დომინოს ქსელში პროდუქციის შესყიდვისას. ლოიალობის ბარათის გაფორმებისთვის გხოვთ წარადგინოთ ჩეკი და პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა მომხმარებელთა მომსახურების განყოფილებაში და შეავსოთ ანკეტა. უფრო დეტალურად გაეცანით ბმულზე

ვაკანსიები

ღია ვაკანსიების სიას შეგიძლიათ გაეცნოთ საიტის გვერდზე.შეარჩიეთ სასურველი ვაკანსია და შეავსეთ ფორმა. ჩვენი წარმომადგენელი დაგიკავშირდებათ CV-ს განხილვის შემდეგ.

ასევე შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ საკონტაქტო ნომერზე 032 2 50 50 50, ან მოგვაწოდოთ CV ელექტრონული ფოსტის მისამართზე [email protected], აუცილებლად მიუთითეთ წერილის დანიშნულება და სასურველი პოზიცია.

სურვილის შემთხვევაში შეგიძლიათ დატოვოთ თქვენი CV მომხმარებელთა მომსახურების განყოფილებაში.